fakta menarik Didi Kempot

Kumpulan Kata-Kata Didi Kempot yang Bikin Ambyar

Daftar Isi Artikel.

Didi Kempot menghembuskan nafas terakhir di Rumah Sakit Kasih Ibu, Surakarta, Jawa Tengah di usia 53 tahun pukul 07.30 WIB.

Pria asal Surakarta kelahiran 31 Desember 1966 telah menciptakan ratusan lagu campursari patah hati. Banyak dari Sobat Ambyar sebutan dari penggemar Didi Kempot tersebut yang tersayat hatinya ketika mendengarkan lagu-lagu beliau.

Untuk mengenang beliau, berikut kata-kata Didi Kempot yang bakal bikin Anda ambyar.

Baca juga: 7 Lagu Terpopuler Didi Kempot untuk Sobat Ambyar

Kumpulan Kata-Kata Didi Kempot Ambyar

Kumpulan Kata-Kata Didi Kempot

Hilang cintanya, lupa janji. Sekarang begini, cintamu cuma di mulut, cuma di mulut

Wis ilang tresnane, wis lali piye sumpahe nalika kae..
Ning saiki kok ngene dadine tresnamu jebul mung ana lambe, mung ana lambe..

Kamu jangan sakit, yang aku minta dalam doa

Kowe ojo loro, sing daksuwun neng kene yen aku ndonga

Aku kangen kamu, teringat ketika mau tidur

Aku kangen ngalemmu, eling nalika yen mapan turu

Angin berhembus dalam kabut cinta, dan membantuku saat aku sakit

Angin sumilakna kabute asmara, tulungana aku sing kelara-lara

Saya sakit, hati tersakiti. Menanam cinta tumbuh dalam kekecewaan

Lara aku lara, atiku kelara-lara. Nandur tresna thukule kuciwa

Kuat gak kuat harus kuat, apapun yang jadi masalahmu, kuat gak kuat kamu harus kuwat. Tapi jika kamu udah nggak kuat, ya harus kuat

Kuwat ora kuwat kudu kuwat,
Opo wae sing dadi masalahmu, kuwat ora kuwat kowe kudu kuwat.
Tapi misale kowe uwis ora kuwat tenan, yo kudu kuwat

Tangismu nggak bakal buat dia kembali. Yang sudah ya sudah. Sekarang di atur hatinya. Di atur sampai baik sikapnya, supaya pantas jika ada hati lain yang akan datang

Tangismu ora bakal gawe de’e bali. Sing uwis ya uwis.
Saiki ditata atine. Ditata kanthi pantes tindak tanduke, supaya pantes yen menawa ana ati liya sing bakal tekakne

Aku yang mengalah, terima mundur daripada sakit hati

Aku tak sing ngalah, trima mundur timbang loro ati

Langit mendung hujan jatuh, aku bingung jika kamu nggak datang-datang

Langite mendhung udane tiba, aku bingung yen kowe ra teka-teka

Takut, hati ini takut, jika kamu lupa janjimu di pantai Klayar

Semar, ati iki semar, yen kowe nganti lali janjimu neng pantai klayar

Seperti nyawa yang dicabut dari raga, kamu pamit pergi mutus tali cinta

Kaya sumendhale nyawa kang cinabut saka raga, kowe pamit lunga megat tali tresna..

Cuma satu yang aku takutkan, aku jangan sampai ditinggalkan

Mung siji wedi sing takpikirake aku aja nganti ditinggalke

Yang aku lihat cuma bayang-bayangmu, cintamu padaku hancur

Sing taksawang mung kari ayang-ayangmu, tresnamu lamis ngikis nyawaku

Nggak salah jika kamu menagih janji. Cuma datangmu kok tidak kemarin. Aku bahagia tapi harus bagaimana. Sekarang aku sudah dapat penggantinya

Ora salah yen sliramu nagih janji. Mung tekamu kok yo ora wingi-wingi. Aku bungah ning kudu kepiye iki. Saki aku uwis entuk ganti

Aku ingin nangis, nangis dipangkuanmu. Seperti bayi nangis minta air susu

Aku pingin nangis, nangis ning pangkonmu. Kaya bayi nangis nyuwun banyu susu

Anda tidak ingat untuk berjalan di sekitarnya penuh dengan parfum di dalam dada

Opo ora eling naliko semono kebak kembang wangi jeroning dodo

Suara angin, angin yang menggoda hatiku, mengingatkan dirimu yang aku cinta

Sworo angin, Angin sing ngeridu ati, ngelengke sliramu sing tak tresnani.

Janjinya pergi lama, sampai kapan tak tunggu sampai datang kembali

Janjine lungo ra nganti semene suwene nganti kapan tak enteni sak tekane

Bukan wangi bunga mawar yang aku pandang dimataku, tapi kamu lupa menyakiti orang seperti aku

Dudu wangi mawar sing tak sawang nang mripatku naging kowe lali nglrarani wong koyo aku

Tak kejar, kamu udah lupa nggak bakal kembali

Tak oyako wong kowe wis lali ora bakal bali

Udah terlanjur hancur hati ini, apa seperti ini yang namanya korban janji

Wis kebacut ambyar remuk sing ning ati, opo ngene iki sing jenenge korban janji

Udah terlanjur hancur cintaku tersesat, suka denganmu keburu aku milih pacar

Wis kebacut ambyar tresnaku kesasar, seneng karo kowe selak nggonku milih pacar

Udah terlanjur hancur, hancur seperti ini, manisnya janjimu ternyata cuma dimulut

Wis kebacut ambyar, ambyar koyo ngene, manise janjimu jebule mung ono lambe

Itulah kumpulan kata-kata Didi Kempot paling ambyar. Quote diatas bisa dipakai untuk caption story WA atau IG sobat ambyar.

Kontributor pencarinafkah.com. Blogger asal Klaten - Jawa Tengah

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan.